Vi er specialiseret indenfor hotelrengøring, og med flere års erfaring ved vi, at vi kan levere den høje standard som kræves af hver enkel gæst.
Kommunikation og samarbejde med hotellets eget personale er særdeles vigtig, for at hotellet fungerer som én enhed. Derfor er det også vigtigt, at vi tilpasser os det enkelte hotels behov og ønsker.
Hotelrengøring omfatter f.eks.:
Alle medarbejdere bærer navneskilt, taler dansk og får løn efter overenskomst. Vi er vant til at være ekstremt fleksible og varetage en meget bred vifte af opgaver. Vi ved, at der til tider er spidsbelastninger, og vi er vant til at justere op og ned efter behov.
Vi har igennem en årrække deltaget i kontrolgennemgang med f.eks. Best Western, så vi ved hvad de kræver, og vi er vant til at få særdeles flotte bedømmelser.
Online registrering af tidsforbrug
Vi udfører typisk rengøring af værelser ud fra en fast pris pr. værelse, afhængig af værelsestype, værelsesstørrelse og så videre. Opgaver som hører udover dette udføres oftest på timebasis eller ud fra en fast aftale. Vores online styringssystem sikrer, at både vi og kunden ved, hvor lang tid de forskellige opgaver tager. Dette system giver gennemsigtighed, samtidig med at det er et optimalt værkstøj i forbindelse med afregning af specialopgaver. I samme minut assistenten scanner sig ind på en given opgave, kan vi se at opgaven er startet og igen hvornår den er afsluttet. Dermed sikres det, at kunden kun betaler for den anvendte tid.
Udover et effektivt styringssystem og dansktalende personale får du en samarbejdspartner med solid erfaring inden for hotelservice.