Hotelrengøring

Bag et rent og indbydende hotelværelse ligger en omhyggeligt proces og masser af ekspertise. Vi er specialiseret indenfor hotelrengøring og leverer altid den høje standard som kræves af hver enkel gæst.

For at kunne levere en førsteklasses rengøringsservice kræves der ikke blot kendskab til en bred vifte af rengøringsmidler, men også en forståelse for de korrekte metoder til at anvende dem. Dette sikrer ikke blot effektivitet, men også beskyttelse af overflader og materialer. Med fokus på at sikre et sundt og sikkert miljø for gæsterne er det desuden vigtigt, at rengøringspersonalet har viden om hygiejneprotokoller og sikkerhedsforanstaltninger.

Hotelrengøring omfatter f.eks.:

  • Værelsesrengøring
  • Rengøring af fællesarealer
  • Rengøring af køkkener samt opvask
  • Håndtering af minibar
  • Bestilling af linned og øvrige forbrugsvarer
  • Opredninger
  • Pedelopgaver
  • Tæpperens
  • Gulvbehandlinger
  • Vinduespolering

Vi er vant til at være ekstremt fleksible og varetage en meget bred vifte af opgaver. Vi ved, at der til tider er spidsbelastninger, og vi er vant til at justere op og ned efter behov. Kommunikation og samarbejde med hotellets eget personale er særdeles vigtig, for at hotellet fungerer som én enhed. Derfor er det også vigtigt, at vi tilpasser os det enkelte hotels behov og ønsker.

Vi har igennem en årrække deltaget i kontrolgennemgang med f.eks. Best Western, så vi ved hvad de kræver, og vi er vant til at få særdeles flotte bedømmelser.

Online registrering af tidsforbrug

Vi udfører typisk rengøring af værelser ud fra en fast pris pr. værelse, afhængig af værelsestype, værelsesstørrelse og så videre. Opgaver som hører udover dette udføres oftest på timebasis eller ud fra en fast aftale. Vores online styringssystem sikrer, at både vi og kunden ved, hvor lang tid de forskellige opgaver tager. Dette system giver gennemsigtighed, samtidig med at det er et optimalt værkstøj i forbindelse med afregning af specialopgaver. I samme minut assistenten scanner sig ind på en given opgave, kan vi se at opgaven er startet og igen hvornår den er afsluttet. Dermed sikres det, at kunden kun betaler for den anvendte tid.

Udover et effektivt styringssystem og dansktalende personale får du en samarbejdspartner med solid erfaring inden for hotelservice.

Nøgleord hos Svanerent

ORDENTLIGHED

Ordentlighed er et nøgleord hos Svanerent og derfor er vi også godkendt efter servicenormen. Alle medarbejdere taler dansk, får løn efter overenskomst og har rene straffeattester. Herudover er vi godkendt efter servicenormens strenge krav som er med til at understege vores vilje til at gøre en forskel i vores branche.

KVALITET

Vores succes er skabt ved at levere kvalitet hos vores kunder. Vi sikrer kvaliteten ved at udføre kontroller, lave grundige oplæringer og ved at have dialog med vores kunder. Langt den største del af vores kunder kommer til os gennem anbefalinger og vi lever kort sagt af at levere kvalitet.

EFFEKTIVITET

Hvis ikke vi er effektive kan vi ikke konkurrere, og vi har mange års erfaring i at planlægge klinikrengøring. Alle opgaver planlægges i vores online styringssystem, hvor opgaverne kommer frem på medarbejdernes telefon og de registrerer herigennem tid, varebestilling med videre.

Nøglen til konkurrencedygtige priser ligger hos os i at lave den helt rigtige rengøringsplan, følge den op med den rigtige medarbejder og efterleve vores værdier om at være ansvarlige, ordentlige og nærværende. Det behøver ikke at være så svært, det skal bare sættes i system.

Kontakt os for en uforpligtende snak eller tilbud på rengøring i din virksomhed

SERVICENORMENS SYV KRAV

For at en servicevirksomhed kan få lov at bære Servicenormens mærke, kræver det, at der i orden tingene. Servicevirksomhederne skal i alt leve op til syv krav. Svanerent lever selvfølgelig op til de 7 krav.

Læs mere om de 7 krav