“Vi vil være Midtjyllands bedste inden for facility service for både kunder og medarbejdere”.
“Vi vil være Midtjyllands bedste inden for facility service for både kunder og medarbejdere”.
“Vi sørger for rene omgivelser, bygget på et fundament af ordentlighed, som sætter rammerne for at levere kvalitet hos vores kunder – hver dag”.
Ansvarlige:
“Vi tager hver især ejerskab over de opgaver vi får stillet. Vi tager et socialt ansvar, ved at rumme forskelligheder og give plads til medarbejdere på kanten af arbejdsmarkedet. Vi tager ansvar for at udvikle og støtte projekter lokalt. Vi passer på vores miljø”.
Ordentlige:
“Vi har ordnede forhold og efterlever Servicenormen. Vi taler pænt til og om hinanden. Vi leverer et ordentligt stykke arbejde, som vi kan stå inde for og være stolte af. Vi leverer den aftalte kvalitet til kunden – hver dag”.
Nærværende:
“Vi er tæt på vores kunder og de skal opleve vi er der for at hjælpe dem og lette deres dagligdag. Vi har kort afstand fra ejer til medarbejder, hvilket betyder man altid kan komme til sin leder, hvis man har behov for det”.